Nieuw kijkboek van Little Dutch

De wereld om je heen

Het nieuwe boekenassortiment van Little Dutch wordt uitgebreid met Mijn kijkboek, de wereld om je heen. Een prachtig kartonboek boordevol illustraties om naar te kijken, aan te wijzen en te benoemen.

Mijn kijkboek, de wereld om je heen

Er is van alles te ontdekken in het nieuwe aanwijsboek van Little Dutch: Mijn kijkboek, de wereld om je heen! Zoek de vuurtoren op het strand, de paddenstoelen in het bos en de knuffel in de huiskamer. De spreads zijn onderverdeeld in voor kinderen herkenbare thema’s, zoals op de boerderij, in de speeltuin en in het verkeer. Telkens zie je aan de linkerkant een zoekplaat en aan de rechterkant illustraties uit de zoekplaat mét de woorden erbij

Verkrijgbaarheid

Het kartonboek Mijn kijkboek, de wereld om je heen is vanaf nu verkrijgbaar in de (online) boekhandel en via little-dutch.nl.

Mijn kijkboek, de wereld om je heen

ISBN 978-90-5647-909-1

14,95 euro

Over Little Dutch

Little Dutch is een Nederlands familiebedrijf dat inmiddels uitgegroeid is tot een organisatie van ruim 45 medewerkers. Het team creëert al meer dan tien jaar met veel liefde en passie een ruime collectie veelzijdige producten die even interessant als praktisch zijn. Little Dutch designs zijn een verrijking voor wie opvoedt of opgroeit. Voor meer informatie: little-dutch.nl

Over Mercis Publishing bv

De auteursrechten en filosofie van Dick Bruna worden wereldwijd bewaakt door Mercis bv. Mercis Publishing bv geeft sinds 1995 de boeken van Dick Bruna uit. De basis van het werk van Dick Bruna is ook de basis van het werk van Mercis: respect voor de wereld van het kind. Sinds dit jaar geeft Mercis Publishing bv ook boeken van Little Dutch uit. Voor meer informatie: info@mercis.nl.

Over nijntje

Over Mercis en Mercis Publishing

De auteursrechten en filosofie van Dick Bruna worden wereldwijd bewaakt door Mercis. Mercis Publishing geeft sinds 1995 de boeken van Dick Bruna uit. De basis van het werk van Dick Bruna is ook de basis van het werk van Mercis: respect voor de wereld van het kind. Het doel is om ruimte te geven aan de unieke kijk op het leven van ieder kind.